Home sweet home - Reisverslag uit Sliedrecht, Nederland van Denies Blokland - WaarBenJij.nu Home sweet home - Reisverslag uit Sliedrecht, Nederland van Denies Blokland - WaarBenJij.nu

Home sweet home

Blijf op de hoogte en volg Denies

06 Augustus 2012 | Nederland, Sliedrecht

Hallo allemaal,

Gistermorgen ben ik weer veilig thuis gekomen!
Het is gek maar fijn om weer thuis te zijn!
Ik heb zoveel te vertellen maar kan het niet goed omschrijven.
Bedankt voor het volgen van deze reis!
Ik heb een ontzettend gave en mooie tijd gehad!
Het heeft veel indruk op me gemaakt!
En ik heb genoten van het lezen van alle reacties!

Liefs, uit Sliedrecht

  • 06 Augustus 2012 - 18:22

    Suus:

    Fijn dat je weer veilig thuis bent! En het was super om jouw mooie avonturen te volgen!

  • 06 Augustus 2012 - 21:38

    Elzeline:

    Lieve Den,

    Helemaal leuk dat je weer thuis bent. K'zag je gisteren zitten in de gemeente en je zag er zeer gaaf uit( Jed vond je haar helemaal het einde;-) Ik hoop je binnenkort weer''s te spreken!

    Grtz Elzeline

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Sliedrecht

Afrika avonturen

Recente Reisverslagen:

06 Augustus 2012

Home sweet home

26 Juli 2012

Avonturen

22 Juli 2012

Blue Bay

22 Juli 2012

Cribhouse maandag, dinsdag, woensdag, donderdag

16 Juli 2012

Bujumbura
Denies

Actief sinds 30 Maart 2012
Verslag gelezen: 11655
Totaal aantal bezoekers 32162

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2012 - 04 Oktober 2012

Barcelona met Noukie

15 Juli 2012 - 04 Augustus 2012

Afrika avonturen

Landen bezocht: